Nikki, Gurli, Martina Lovemark!



Så har hon då fått sitt namn. Nikki, Gurli, Martina Lovemark. Gurli efter min mamma, Martina eftersom hon skulle hetat Martin, efter Martin L Gore i Depech Mode om hon blivit en pojke och så då Nikki, efter Nikki Six i Mötley Crue. 

Namngivningen gick bra och det blev bara lite tårar. Emma, Titti, Oscar och jag själv blev lite blanka på ögonen och det var helt ok.
Det jag var orolig för var att jag skulle bli så rörd att det skulle vara omöjligt att fortsätta prata. Nu gick det bra och jag tycker att jag har gråtit så mycket de senaste åren så det får räcka för en lång, lång tid framåt.
 
Jag är glad och stolt över att jag fick förmånen att ge henne sina namn, tack snälla Emma och Henrik för det!

Till dopskål hade vi en silverskål som min pappa, Nikkis mormorsfar, fick 1965 för att han var så duktig att göra ost. Så kom den då till användning och det skulle han ha gillat.

Det känns gott att Nikki har så många människor i sitt liv, männsikor som kommer att finnas till stöd och ge henne den värme och kärlek alla barn behöver.

Olika pajer och suveränt god tårta som Nikkis farmor gjort.

Eftersom det är Nikkis ettårsdag i dag fick hon många presenter och hon var glad och sken som en sol hela eftermiddagen.



Kusin Hugo var också på ett strålande humör och gick omkring och spankulerade som den värsta prost.



Storasyster Milla fick följa med mig hem efter kalaset. Vi gick ner till älven och badade och jag tyckte det var svinkallt.
  - Visst är det skönt med ett svalkande dopp farmor, ropade Milla, samtidigt som hon hackade tänder för att det  var så kallt.

Trots det kalla vattnet badad vi en lång stund och nu ligger hon och snusar i bäddsoffan, som hon kallar sin egen bäddsoffa.
 
Vilken härlig dag det har varit! En dag fylld av kärlek och gemenskap.

Nu ska jag också gå och lägga mig. Innan jag kryper ner i min egen säng ska jag nog smyga ner en stund hos Milla i hennes bäddsoffa och snusa lite på henne innan jag somnar!


Kommentarer
Postat av: Hogan

Workflow: Diventa essere sicuri che questo sistema consente di soddisfare gli obiettivi di agenzie e anche rispettare la tradizione e il mio compagno i. elizabeth. le particolari caratteristiche del flusso di lavoro dei programmi Hogan deve avere la flexibleness di offrire un manico singolo di successo per ciclo di vita del rapporto o di software informatici semplicemente molto più spesso aa organizzato. Tuttavia, diventano garantendo in cui software di supervisione Segnala Computer possono automatizzare facilmente le tecniche di accettazione, scrittori, insieme con qualche altra relazione-corso di stampa. Principi sostanziali Hogan del flusso di lavoro potrebbe essere qualsiasi aspetto unico tra up-and-coming piccolo per essere in grado di medie dimensioni rimedi e anche corretto livello enterprise software per computer.

2012-04-16 @ 10:45:35
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0