Stukad i kropp och själ!



kan man bli på olika sätt.

I går klev jag snett på väg till brevlådan och stukade foten. Det är väl ändå själva den! Här tränar jag och springer var annnan dag för att orka med halvmaran i september och är alltid försiktig så att jag inte ska skada mig. Och så vrickar jag foten hemma på gården!

Har haft foten lindad i natt och får nog ta det lugnt några dagar för att se vad som händer.

Blev stukad på det mentala planet i går också. Jag var på ett politilkst möte som var så ohyggligt otrevligt att jag fick ont både i magen och i huvudet. Synnerligen otrevligt, kan jag säga!

Ibland kan jag verkligen undra varför jag utsätter mig för sådana otrevligheter när hela kroppen reagerar och sänder ut signaler att det inte är bra för mig? Ledarstilar som styrs av ironi, sarkasmer, attack och försvar kan aldrig vara förenligt med demokrati och offentlig verksamhet, ja inte i privat verksamhet heller, föresten. Men när det gäller politiskt förtroendevalda är det alldeles extra allvarligt när det haglar kränkningar i form av efterslängar och sarkastiska kommentarer.

Fy och usch! Jag kan bara ta ansvar för mig själv och försökte göra det efter bästa förmåga.

I dag ska jag jobba med frågor inför valet och på eftermiddagen vara med Milla och Hugo.

Det är annat det än kränkande, politiska möten!

Kommentarer
Postat av: Lilian F

Hoppas att barnbarnen får dig på rätt nivå igen!

Kram

2010-08-04 @ 11:33:12
Postat av: Hogan

Il fumo può causare incidenti mortali per quanto riguarda l'85% oflung maggior parte dei tumori, l'80% dalla laringe, faringe, zona della bocca così come migliori maggior parte dei tumori, il 75% ofesophageal maggior parte Hogan dei tumori, il 45% associato a maggior parte dei tumori della vescica, il 30% di mortalità associato con la maggior parte del collo dell'utero andpancreatic tumori maggior parte dei tumori e del 20% passando lontano dalle maggior parte dei tumori del ventre.

2012-04-16 @ 10:45:45
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0