Äntligen!!!!

har jag klarat av att åka på dans! Jag har gruvat mig i två år och i går bara bestämde jag mig att nu bara skulle det ske.
Streaplers med Hasse i Färila Parken och det gick RIKTIGT BRA!! Nu har jag klarat det en gång och nästa gång går det ännu lättare. Jag till och med tyckte att det var trevligt och kul.

I dag har jag kört Hasses alla hästar. Ja, alla två :-) Hälge på Parkbanan, riktigt fort och sen Gnidde hemma på banan i Kaven. Det är det roligaste jag vet just nu, att köra häst. Pris ske lov för att Hasse låter mig stöka på och dona med hans hästar. Han är snäll den pojken!

Föresten sprang Hälge riktigt fort. Om det fortsätter så här kanske, kanske han kan starta i ett riktigt lopp innan hösten.

Nog för i dag! 


Kommentarer
Postat av: mikael lausson

skulle aldrig prova, förr när jag drack var det såklart inga problem, kemiskt självförtroende.

Beundrar dig som gör det:)

/Micke

2010-07-19 @ 02:48:34
Postat av: Hogan

Poiché la procedura per la cessazione del fumo di sigaretta IsNot molto semplice ed è spiacevole, ci può essere in qualsiasi modo ad aiutare i fumatori ridurre il disagio reale? Proprio qui arriva il fumo reale digitale.htmldoes non proprio bruciare, così come non comprende il catrame, né aboutthe 460 tipi di composti Hogan chimici nel mantenere fumo che potrebbe innescare respiratoryand malattie cardio ogni volta disposta la masterizzazione. Pertanto, il che causano il cancro agenti cancerogeni inclusi il fumo incommon non sono all'interno della e-sigaretta. E-sigaretta non causerà "fumo passivo" rischio per gli altri e anche l'inquinamento dell'aria ambiente. Pertanto, non è il momento di smettere di fumare sigarette?

2012-04-16 @ 10:46:25
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0