BBS Gnidde och Lotta på Bråkmakargatan!

I dag har jag kört Gnidde på Parkbanan. Attans vad det gick undan ! Gnidde fick sparra en nordsvensk häst som springer mycket saktare och jag fick jobba ganska hårt för att hålla honom jämsides.
Tänk att jag får och kan köra häst i riktig travsulky? Det är bara inte riktigt klokt vad jag kan! :-) Snart får jag säga som Lotta på Bråkmakargatan

  -  Jag kan nästan allt, utom att åka slalom!

Så är det nu inte rilktigt än med mig. Det är mycket som jag inte kan förutom att åka slalom, det erkänner jag. Men köra travhäst, det kan jag. I alla fall när det bara är en häst till och min på banan samtidigt.

Får se om jag kan få färdigt svaren på ett till kursbrev i utbildningen också? Har tänkt att jag ska komma igång med uppsatsen också innan jag går och lägger mig i kväll.

Skärp till dig nu Yvonne och sätt fart!


Kommentarer
Postat av: Hogan

Il pericolo associato con la maggior parte dei tumori della vescica e del rene più pericolo tumori associati con i fumatori tendono a essere 2to tre volte rispetto ai non fumatori. Così come passivesmoking (tra cui aria contaminata), ha inoltre già stato verificato come una causa fornon i fumatori a ottenere maggior parte Hogan dei tumori, in particolare per i bambini cattivi. Smettere di fumare include una prestazione eccellente per chi soffre di allcancer. In particolare per gli individui che soffrono di crescita precedenti che sono già closerelationship insieme a fumo di sigaretta, smettere di fumare è particolarmente essenziale. Likemorphine o anche bevande alcoliche, a lungo termine assimilazione associato al fumo può causare physiologicalor corpo affidamento.

2012-04-16 @ 10:46:06
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0