Livrädd!!!





Fy vad jag tycker illa om att gå till tandläkaren. Har varit och bytt ut en plomb i dag. Redan i väntrummet var jag så rädd att svetten rann efter ryggraden. Det är kanske inte så vuxet och moget att vara rädd för tandläkaren men nu är det så det är, det är den bistra sanningen.

Ljudet av borrandet gör att magen nästan vänds ut och in och jag håller mig fast i den alltför bakåtlutande stolen som om det skulle finnas risk att jag ramlade ur den. Vidrigt obehagligt!

Nu är jag så bedövad att ögat är snett och näsan känns som den sitter på fel ställe. Men utan bedövning skulle det bara inte gå. Tror att jag måste lägga mig och vila en stund, det tar på krafterna att gå till tandläkaren!


Kommentarer
Postat av: Hogan

Il pericolo associato con la maggior parte dei tumori della vescica e del rene più pericolo tumori associati con i fumatori tendono a essere 2to tre volte rispetto ai non fumatori. Così come passivesmoking (tra cui aria contaminata), ha inoltre già stato verificato come una causa fornon i fumatori a ottenere maggior parte Hogan dei tumori, in particolare per i bambini cattivi. Smettere di fumare include una prestazione eccellente per chi soffre di allcancer. In particolare per gli individui che soffrono di crescita precedenti che sono già closerelationship insieme a fumo di sigaretta, smettere di fumare è particolarmente essenziale. Likemorphine o anche bevande alcoliche, a lungo termine assimilazione associato al fumo può causare physiologicalor corpo affidamento.

2012-04-16 @ 10:46:15
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0