Skadad!?

 Kom alldeles nyss ihåg varför jag inte sprang så mycket  i skogen i fjol. Rötter och stenar är inte mina bästa kompisar. Förra året ramlade jag flera gånger och skrapade upp både armbågar och knän.

I dag när jag sprang på Måga ramlade jag och slog i ena axeln och ett knä. Vågar nästan inte känna efter om det gör ont eller inte.

Eftersom det är en tur till dansbanan i Sidskogen som gäller i kväll, skulle det väl vara förargligt om knät viker sig eller, ve ocg fasa, armbågen viker sig åt håll den inte borde vika sig åt.

Får hoppas att den skrapade handlatan fick ta den största smällen men nog känns det konstigt i axeln allt.

Måste hålla mig hel till i september när det både är slutspurt i valrörelse och halvmara!

Kommentarer
Postat av: Hogan

Thereare molto di più i produttori Estremo Oriente forelectronic fumo oggetti. Fonte: world wide web. ecvv. com è sicuramente un rivoluzionario così come approfondito inChina sito web della società, focalizzata sul mantenimento delle spese per quanto riguarda le piccole e medie imprese di lingua cinese per Hogan individuare gli acquirenti e commercio estero marketplace tooverseas.è sicuramente un sito innovativeand società approfondita all'interno di oriente, incentrata sulla savingcosts in materia di piccole e medie imprese di lingua cinese per trovare acquirenti, nonché il commercio estero, al fine di mercati all'estero.

2012-04-16 @ 10:45:55
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0