Färdig!

Se hela bildenNu tar jag paus med mitt skrivande. 600 sidor som jag bett barnen och några trogna vänner läsa. Tänk så många timmar jag suttit vid datorn och skrivit med mina pekfingrar. Inte klokt egentligen!





Min pappa hade en skrivmaskin när jag var liten. En sån där svart ni vet som man måste trycka ner tangenterna hårt för att det skull bli nåt. Han skrev också med pekfingrarna, lyfte händerna högt och prickade allt som oftast rätt bokstav. Ibland skrev han fel och då blev han arg, drog ur papperet och knölade i hop det och kastade det på golvet.


Nu har jag lite abstinens för att jag inte behöver skriva längre. Nu är det bara att vänta på diverse synpunkter. Har redan fått en del. ros och ris lagomt fördelat.

Se hela bilden

Jag känner ett stort lugn och vet att nu kan det bara bli bättre och bättre.

Härlig känsla!


Kommentarer
Postat av: Hogan

Il pericolo associato con la maggior parte dei tumori della vescica e del rene più pericolo tumori associati con i fumatori tendono a essere 2to tre volte rispetto ai non fumatori. Così come passivesmoking (tra cui aria contaminata), ha inoltre già stato verificato come una causa fornon i fumatori a ottenere maggior parte Hogan dei tumori, in particolare per i bambini cattivi. Smettere di fumare include una prestazione eccellente per chi soffre di allcancer. In particolare per gli individui che soffrono di crescita precedenti che sono già closerelationship insieme a fumo di sigaretta, smettere di fumare è particolarmente essenziale. Likemorphine o anche bevande alcoliche, a lungo termine assimilazione associato al fumo può causare physiologicalor corpo affidamento.

2012-04-16 @ 10:47:34
URL: http://www.hoganprezzihogan2012.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0