Nöjd, klar, glad, rädd och trött!



Många känslor på samma gång men det är precis så det känns.

Äntligen är jag färdig med det största projekt jag någonsin gett mig på. Ett år har det tagit och nu är det färdigt och klart. Nu ska jag släppa taget och lägga energin på andra och nya projekt.

Det börjar redan i morgon med partikongress i Gävle. Mycket arbete, sena nätter och en himla massa trevligheter väntar.


 

När jag tittar ut genom förstret ser jag att taken är täckta av snö. Det kan väl tyckas onödigt så här in i maj? Nu börjar jag på allvar längta efter en vår med värme och solsken, jag behöver det för att tina upp både själen och mitt trädgårdsland:-)

Se hela bilden







Nu ska jag packa inför morgondagen!


Kommentarer
Postat av: Lilian F

Lycka till Lill-Gumman! Det blir bra.

Det vill gärna bli det!

2010-05-04 @ 20:26:35
Postat av: Air Jordan 7

555yxj

You have defined it very simply for so I understand what you say, In this post your writing level is also excellent to us. This is great issue youhave done on this topic really very well.

2012-03-01 @ 08:23:42
URL: http://www.retrojordan7.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0